Päivät pitenevät pikkuhiljaa ja odotamme jo innolla uutta ”vihannesvuotta” kaikkine haasteineen. Viime vuonna Närpiön Vihannes onnistui luomaan markkinat volyymin kasvulle kaikissa tuotekategorioissa. Varsinkin kuluttajapakattujen tuotteiden osuus on kasvanut merkittävästi, mutta myös perinteisten tomaatin, kurkun ja paprikan määrät ovat kasvaneet. Valitettavasti markkinoiden entistä suurempi kokonaisvolyymi on vaikuttanut hintoihin negatiivisesti, ja joidenkin tuoteryhmien kannattavuus on ollut tuottajillamme huomattavasti keskimääräistä huonompi. Kannattavuuskysymykset ovat tärkeitä, jotta...
Uutiskirjeissämme kerromme ajankohtaista tietoa Osuuskunta Närpiön Vihanneksesta, viljelijöistä sekä kotimaan vihanneksista. Lisäksi tarjoamme herkullisia reseptejä erilaisiin tilaisuuksiin ja arjen herkutteluun.
SEURAA SUOMEN TUOREINTA INSTAGRAM -TILIÄ @NARPIONVIHANNES
03
03
03